26 Eylül 2008 Cuma

TTNET VİTAMİN Nedir?

TTNET VİTAMİN, Millî Eğitim Bakanlığı müfredatına uygun olarak geliştirilmiş ve internet üzerinden kullanılan bir eğitim destek aracıdır. TTNET VİTAMİN, İlköğretim 4, 5, 6, 7 ve 8. sınıf öğrenci ve öğretmenlerinin eğitim hayatını kolaylaştırmak için hazırlanmıştır.



TTNET VİTAMİN’le artık çocuklar evden eğlenerek, sıkılmadan okuldaki derslerini bilgisayar başında tekrar edebilecekler. Böylece öğrencilerin hem ailelerine ayıracak zamanları olacak hem de öğretmenleri ertesi gün onları sınıfta derslerine hazırlanmış olarak bulacak.

TTNET VİTAMİN Matematik, Fen ve Teknoloji, Türkçe ve Sosyal Bilgiler derslerini içerir.

TTNET VİTAMİN’in içinde öğrencilerin dersleri kolayca anlamasına yardım eden, öğrencilerin derse olan ilgisini arttıran sesli konu anlatımları bulunmaktadır. Çocukların öğrenme motivasyonunu arttıran canlandırmalar ve dikkatini canlı tutan interaktif etkinlikler ile ders anlatımları eğlenceli hale getirilmiştir. TTNET VİTAMİN içerisinde ayrıca hem sınıfta uygulanabilen hem de öğrencilerin anlayarak yapabileceği deneyler ve etkinlikler bulunmaktadır.

Genel bilgi ve içerik için tıklayın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder